En dag då vi inte gjort någonting...

Jag försöker få ordning på alla fotografier här hemma så igår köpte jag två isticksalbum. Men det är ett jätteprojekt. Och så skulle jag vilja göra ett kombinerat album/dagbok för Felicia där man kan skriva lite mera text. Men det är ett än större projekt som kräver att jag hittar ett bra album först. Och sedan kopiera och framkalla de kort jag vill ha med.

Här är ytterligare ett kort på syskonen från juli. Felicia älskar att hålla lillebror, men börjar han skrika tvärsläpper hon. Så det gäller att vara med. Men nu kan Anton hålla huvudet bra själv så det är inte så känsligt.

Felicia o Anton

Här kommer en bild på nya huset. Det ska bli underbart att flytta. Men hu vilket jobb.
Idag har jag börjat fylla den första flyttkartongen.

Nya huset


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback