Helt slut

Inatt har lillebror levt rövare så jag är helt slut. Vi fick sova på den tunna madrassen i arbetsrummet för att inte störa pappa och lillebror. Vid 5-6 somnade lillebror i babysittern. Så mycket bekvämare för en mamma att ligga och vagga den istället för att traska runt i lägenheten.


Vi skulle åkt till Globen och träffat junimammorna från
Aff, men det blir det inget av med. Jag hade spänningshuvudvärk redan när jag gick och la mig igår kväll och inte har det blivit bättre.


Och så var jag tvungen att försöka få tag i husläkaren för att fixa en remiss för min psoriasis. Antingen till hudläkaren på Huddinge eller direkt till PSOs solanläggning vid Sockenplan. Jag har ju börjat få värk i fingrar och händer. Det kan ju vara psoriasisartrit och det vore ju hemskt om det kom. Jag börjar få ett sådant hemskt skov som jag fick när Felicia kom.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback