Tillbaka till vardagen för en liten stund.

Nu är det två veckor innan vi flyttar.

Felicia får gå full tid på dagis dessa två veckor och det är underbart. Då hinner jag packa lite. Nu har jag packat 3,5 flyttkartonger


Igår var lillebror en ängel men det tog han igen idag. Jag fick till och med skala potatis med lillebror i bärselen. Jag lagade
Portergryta till kvällsmat. Vi måste göra slut på grytbitarna vi har i frysen. Nu finns en omgång kvar och det får nog bli kalops nästa vecka.


Igår köpte jag en brun plyschdress till Anton. Kul att köpa något annat än blått.
Jag tycker att det är så sorgligt att han håller på att växa ur de minsta kläderna. Jag vill spara alla gamla kläder men det går ju bara inte.


Felicia lyckades trilla och slå i hakan på lekplatsen när vi var på väg hem igår.
Det blev ett skrapsår plus lite svullet, snuttan. Hon blir så fumlig när hon är trött. Och nu har det gått två dagar som hon inte sovit på dagis.

Nu är det dags för lite te. Det gäller att passa på när lillebror sover.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback