Viktresan fortsätter.

Ja nu har jag gått ner totalt 9,6 kg kg, åtminstone i måndags.....
Det börjar bli tungt nu och så har inte denna veckan varit så välplanerad och disciplinerad....

Dessutom har jag börjat småäta nötter och solrosfrön. Bra ur sockersynpunkt men inte bra ur kalorisynpunkt.

Igår spårade jag ur lite grann. A fick så ont i huvudet att han fick åka till akuten. Eftersom han inte kunde böja på huvudet utan att få jätteont trodde vi att det var bihålorna men icke då.
Han började på närakuten men blev snabbt vidareskickad och fick sitta där i 10 timmar medan de röntgade och tog en massa prover bl a ryggmärgsprover. Men som tur är var allting ok.
Hur som helst blev det för mycket och jag tröståt en del. Visserligen ganska bra saker men ändock. Pop corn och solrosfrön tillhör de bra sakerna. Marabous kex tillhör de dåliga sakerna....
Maten blev ett misslyckande också. Jag gjorde ett gammalt vv recept med räkor och så skulle det vara tomatsås utan socker då tog jag tomatpure och det blev alldeles för starkt. Till det åt vi bulgur och det är alltid uppskattat även av lillfröken.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback