Nu kom förklaringen...

till den ordentliga viktminskningen. Jag köpte ju ett te som skulle dämpa aptiten och det var ju vätskedrivande. Känns verkligen helkorkat att det är så. Jag får se i fall jag fortsätter att dricka det ändå.

Annars har det väl inte hänt något. Idag unnade jag mig en bit choklad. Helt kontrollerat och inom VK programmet. Jag vet ju hur lätt jag har att tappa taget när jag äter choklad. Men just nu känns det bra.

Jag  var med Anton till BVC och han hade gått upp hela 25 g på nio dagar. Snacka om att vi har omvända problem. Han kunde få några av mina kilon så skulle det vara bra.
Han gjorde Boel testet också och blev med beröm godkänd. Lillgubben!

Det har snöat ett par dagar och det dämpar ju vårkänslorna lite. Annars lyser solen ofta och det blir dagsmeja. Jag vill att all eländig is ska försvinna NUUUUU.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback