Vart tar tiden vägen...

.... redan tre veckor sedan sist!!!

Har faktiskt kommit in i en riktig svacka. Jag hade ju en tillfällig uppgång förra veckan. Men nu är 12.6 kg av mig borta. Hoppas kunna komma ner till BMI = 25 innan midsommar.

Jag har drabbats av chokladätarmonstret igen fast mindre än förr. I lördags köpte jag då en 100 g chokladkaka. Men husmusen åt upp 80 % av den så det blev inte så mycket kvar till mig :-)

Sedan är ju inte vädret det bästa heller. Sista veckan har det regnat en del och varit jättekallt.

Igår tog jag och Anton första cykelturen så nu ska jag försöka komma igång med att cykla.
Jag kände att det finns en hel del att träna upp i benen.

Kommentarer:
Postat av: Nina med T. och V.

Men jisses vad duktig du har varit som har tappat så mycket i vikt! Hur länge var det du hade hållit på? Hoppas att allt är bra med er!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback