Vår tisdag!

Vi träffade de andra trevliga junimmammorna (och en julimamma) i Farsta centrum. Sedan köpte jag de första julklapparna. Säger inte vad och till vem....

Nu återstår bara att fixa julkorten också..... ja och några julklappar till förståss.

Jag har sålt mina första kläder på Tradera. Idag skickade jag iväg det sista paketet. Nu borde jag sälja lite mammakläder också. Men jag får nog samla mig lite först....

Glömde ju att skriva om BVC-besöket igår. Anton har gått upp och väger nu 7400 g. Eftersom han varit förkyld väntar vi med sprutan i två veckor.
Felicia fick göra tre-årskontrollen som hon klarade galant. Hon fick sparka boll och hoppa jämfota. Sedan fick hon även se på fotografier och tala om vad det är. Men med hennes ordförråd är det inga problem. Härligt eftersom hon var en slow starter ;-) Hon vägde 15,4 kg och var 99 cm.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback