Ojoj...

vad tiden rusar iväg. Mycket har hänt sedan sist.

Men det som upptar min tid är väl planerna med Antons dop. Idag bokade jag fotograf.
Men det blir dagen före eftersom jag vill ha Atelje GJ i Kristinehamn.
Servetterna kom i förrgår beställda
härifrån. De blev jättefina. Jag ska försöka hinna lägga ut bilder.

Sedan ska jag träffa en reumatolog på tisdag. Min värk i händer och fötter har blivit värre. Jag hade turen att få en återbudstid annars hade jag fått vänta till 17/11.

Anton är så mysig. Han vände sig från mage till rygg 26/9 och åt andra hållet en vecka senare. Han är go' och glad för det mesta om han inte är trött eller hungrig.

Jag ska försöka ta tag i hemsidorna men det blir ingen tid över till datorn. Dessutom har ju den bärbara datorn haft en hårddiskkrasch.  Nu är det nattinatti. Det har blivit en ovana att jag inte kan sova på nätterna.

Kram

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback