Tiden räcker inte till för att skriva.

Idag har Anton och jag varit inne till Söder på efterkontroll. Han var en ängel i vagnen men ville ha uppmärksamhet när vi var på Mamamia. Lilla pussgurkan.

När vi kom hem lekte Felicia med det nya tåget.
Felicia och nya tåget
Medan Anton var lite trött
Anton sover i babyskyddet
Mina små gosungar.

Nu börjar det bli dags att skicka dopinbjudningar men tiden räcker inte till. Måndag, onsdag o fredag måste jag ju till PSOs behandlingsklinik vid Sockenplan för att sola. Och det tar superlång tid. Jag måste ju ta med Anton dit varje gång också. Och han brukar charma tanterna där. Men igår var han på uselt humör och gallskrek mest hela tiden. Fast vi var där på kvällen och det är ju inte hans bästa tid.

Vad händer annars? Inte mycket. Jag är i desperat behov av höstkläder och ett besök hos frissan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback