En dålig dag....

just nu känner jag mig som en tråkig människa utan intressen.
Men jag har två underbara barn och denna sommar har jag hunnit läsa en hel drös böcker i alla fall...

Jag hittade den nya författaren
Camilla Läckberg och hennes böcker Isprinsessan, Predikanten och Stenhuggaren som kommit på pocket. Handlingen utspelas i Fjällbacka på Västkusten och kan rekommenderas.

Sedan har jag även hunnit med Det Som Aldrig Sker av Anne Holt som är en annan favoritförfattare.

Och till sist en bok av Mari Jungstedt , Den Inre Kretsen. Handlingen utspelas på Gotland men jag vet inte riktigt om jag tyckte om stilen eller inte. Jag måste nog läsa en bok till av Mari innan jag bestämmer mig.

Annars är det ju deckare för hela slanten. På tur står Nobels Testamente av Liza Marklund. Men den har ju inte kommit som pocket ännu och då blir det så mycket jobbigare att ligga i sängen och läsa ;-)

Kommentarer:
Postat av: Anna M

Hallå där! Såg att du kikat in till mig! Åh, vad jag skulle önska att jag hann läsa en bok!! Just nu är all tid fylld med barn. När de har somnat lagar jag mat till dem inför nästa dag: vegetariskt och mjölkfritt. Och banta skulle jag behöva... och motionera... suck. Det hinns väl kanske med senare...

Min favoritförfattare är Gabriel García Marquez. Kan läsa dem hur många gången som helst.

Ha det gott!

Postat av: Alice

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-13 @ 00:11:53
URL: http://djurförsäkring.net

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback