Måndag igen!!!

Fast denna vecka är det 1 maj och vi är lediga. Skönt...

Veckans vägning gick neråt men bara 5 hg. Troligtvis beror det på att jag börjat småäta solrosfrö, pumpafrö o cashewnötter. Livsfarligt fast nyttigare än choklad.
Och så käkade vi Thai i går. Mums.

Det får bli skärpning med VK-dagboken till veckan.
Och så vill jag har fint väder så att jag kan fixa mera i trädgården. I går blåste det svinkallt inte mysigt alls. Vi såg ju brasan från vårt fönster men lyckades missa när de tände. Bara röken vällde in över vår tomt.

Idag får det kanske bli lax med bakad potatis. Lax är så gott och så har jag börjat käka makrill på hårt bröd som mellis/lättlunch.

Kommentarer:
Postat av: Elisabeth med *Vendela* och Vilda

Lämnar en liten hälsning här och önskar dig lycka till med viktnedgången. Håller själv på och kämpar... Att jobba i trädgården förbränner säkert flera kilon så vi får hoppas på sol och värme.

Varm kram/Elisabeth (aff)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback