Dags att skriva lite igen.

Ja vad kan man säga. Vart tog hösten vägen....

Dags att blogga lite igen. Jobba heltid tar på krafterna så nu ska jag vara hemma med A en dag i veckan. Varannan måndag och varannan fredag.

I somras köpte jag ju min första 3G telefon, Ericsson K800i med inbyggd kamera och MP3 spelare.
Så under hösten har jag lystnat på ett otal ljudböcker. Så underbart praktiskt att kunna stryka, laga mat, tvätta, städa m.m. och lystna på en bra ljudbok. För att inte nämna till och från jobbet i bilen.

Den senaste var Eldsdansen av
Helen Tursten. En jättebra författare som jag glömt i ett par år. Tror att jag har Guldkalven kvar att läsa också.

Annars har hösten varit mycket hektisk. I november var vi till Thailand där vi bodde på Bang Tao Beach Resort.
Ett suveränt mysigt hotell vid en lugn långgrund strand. Det blev lite för lite shopping annars var resan suverän. Och så var det lite pyssel med lill-As äggallergi.

Kommentarer:
Postat av: JENN

Till slut ett nytt inlägg när jag kikar in här *s*

Kram Jenny


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback